Case Study:

Doxy Chain

Profil klienta

DoxyChain jest nowatorskim Start-upem, pionierem technologii DLT DMS. Dostarcza pierwszą, najbardziej efektywną kosztowo, modułową infrastrukturę Blockchain dla DMS. Tworzy całą infrastrukturę Blockchain do zarządzania dokumentami realizowaną przez inteligentne kontrakty, z interfejsami API dla głównych aplikacji korporacyjnych i innych Blockchainów. DoxyChain jest naturalnym pomostem pomiędzy starszym Web 2.0 i Web 3.0 – z okresem przejściowym wynoszącym 2 tygodnie, a nie 2 lata. Przedsiębiorstwa dołączające do ekosystemu DoxyChain DMS będą również czerpać korzyści z efektu sieciowego DoxyChain. W tym case study omowimy proces rekrutacji Head Of Sales.

 

Wyzwanie

Firma potrzebowała Head of Sales. Osobę, która zbudowałby strategię sprzedaży, pomogła i zastąpiła CEO w obszarze zarządzania sprzedażą oraz zatrudniła i wyszkoliła zespół handlowy. Doxy Chain samo próbowało pozyskać kandydatów zamieszczając ogłoszenia na portalach rekrutacyjnych, jednakże okazało się, że nie spełniali oni wymagań stawianych przez Spółkę.

Zarząd Doxy Chain skontaktował się z Fast Forward Solutions pod koniec 2021 roku, przedstawiając swoją historię poszukiwania kompetentnej osoby na stanowisko Head of Sales, która odnalazłaby się w kulturze organizacyjnej startupu oraz wniosła doświadczenie pracy w korporacji.

 

Strategia działania i przebieg rekrutacji

FFS spotkało się z Zarządem oraz Radą Nadzorczą (Fundusz VC Level 2 Ventures ) Doxy Chain w celu dokładnego poznania wyzwań stojących przed spółką, jej przyszłym szefem sprzedaży oraz poznania kultury organizacyjnej Doxy Chain. Będąc po rozmowie zarówno z Zarządem jak i Radą Nadzorczą wiedzieliśmy, kogo szukamy.

Pracę rozpoczęliśmy od:

Przygotowania profilu idealnego kandydata

Mapowania warszawskiego rynku firm, które mogłyby posiadać doświadczonych szefów sprzedaży, którzy odnaleźliby się w kulturze organizacyjnej startupu

Opracowania strategii sourcingowej

Opracowania i wdrożenie strategii komunikacji z kandydatami

Nasza strategia sourcingowa bazowała na dotarciu do kandydatów używając metodologii Direct Search zidentyfikowanych dzięki narzędziu Linkedin Professional Recruiter oraz wyszukaniu ich w naszej unikalnej bazie kandydatów w kategorii Head of Sales stworzonej dzięki najnowocześniejszym narzędziom rekrutacyjnym dostępnym obecnie na rynku. Następnie przygotowaliśmy kampanię rekrutacyjną o określonych parametrach i sekwencji e-maili. Wyzwaniem było dotarcie do kandydatów, którzy myślą o zmianie pracy i jednocześnie posiadają odpowiednie kompetencje pasujące do kultury organizacyjnej Doxy Chain.

Efekty

W ciągu 1-wszego tygodnia dostarczyliśmy 4 profile, w naszej ocenie najbardziej dopasowanych kandydatów, którzy mogliby wykorzystać swoje doświadczenie w przyczynieniu się do sukcesu rynkowego Doxy Chain. Firma spotkała się ze wszystkimi przedstawionymi przez nas kandydatami i wybrała kandydatkę, która w swoim pierwszym kwartale pracy w Doxy Chain (Q4 2021) znacząco przekroczyła budżet sprzedaży. Zarząd Doxy Chain oraz zarekomendowana przez FFS kandydatka są bardzo usatysfakcjonowani z podjętej współpracy, a my cieszymy się, że mogliśmy przyczynić się do szybkiego rozwoju polskiego start-upu.

Liczba kandydatów w lejku

Liczba przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych

Liczba zatrudnionych kandydatów

Czas trwania projektu w miesiącach

OPINIA KLIENTA

Tomasz z FFS to profesjonalista w swojej dziedzinie, dostępność wysokiej klasy specjalistów w tak krótkim czasie jest naprawdę imponująca. Z Tomaszem poszukiwaliśmy osoby na stanowisko Head of Sales, Tomasz w przeciągu tygodnia przygotował kandydatów spełniających nasze wymagania, a my jako zespół DoxyChain mieliśmy komfort, że mogliśmy wybierać z samych najlepszych. Zdecydowanie polecam współpracę z Tomaszem, jest to osoba, która pracuje blisko z klientem, angażuje się i dba o to, aby klient był zadowolony.

Gabriel Dymowski

CEO , DoxyChain

Case Study Avenir Medical

Case Study Familijna